Zasady i reguły korzystania z Forum deepin.com.pl

Prosimy pamiętać, że nie odpowiadamy za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez Użytkowników. Nie ponosimy również żadnej odpowiedzialności za użyteczność, dokładność i kompletność jakiejkolwiek wypowiedzi. Treść wypowiedzi wyraża opinię jej autora. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź Ci nie odpowiada, łamie zasady korzystania z Forum lub obowiązującego w Polsce prawa, możesz poinformować o tym Administratora, wysyłając wiadomość do Administratora. Deepin.com.pl jako Administrator Forum dba o porządek i zgodność wypowiedzi z zasadami korzystania z Forum i robi w miarę możliwości wszystko, aby po otrzymaniu stosownej, wiarygodnej informacji usuwać niezgodne posty. Zgadzasz się nie używać Forum do zamieszczania materiałów, które są fałszywe, obraźliwe, niedokładne, wulgarne, obsceniczne, wzmagają nienawiść, zastraszają, profanują wartości, grożą, ingerują w czyjąś prywatność lub łamią obowiązujące prawo. Zgadzasz się również nie zamieszczać materiałów chronionych prawem autorskim, chyba że dysponujesz prawami do nich lub zamieszczenie tych materiałów nie stanowi naruszenia praw autorskich. Zasady korzystania z Forum deepin.com.pl

Aby zachować porządek i miłą atmosferę na Forum, należy przestrzegać kilku podstawowych zasad:

1. Na Forum nie umieszczamy komentarzy lub odnośników (linków) do stron internetowych, które naruszają prawo, w szczególności:

· zawierają wulgaryzmy,

· zawierają treści pornograficzne,

· propagują alkohol,

· propagują narkotyki i inne środki odurzające,

· obrażają osoby publiczne lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby,

· obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie,

· przyczyniają się do łamania praw autorskich,

Ponadto nie zamieszczamy komentarzy, które:

· są bezpośrednimi atakami na interlokutorów,

· zawierają odnośniki (linki) do stron www naruszających prawo lub dobre obyczaje,

· zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe,

· są reklamami,

· są spamem, czyli nie mają nic wspólnego z tematem wątku

· nawołują do agresji,

· są niestosowne w kontekście informacji o śmierci osoby publicznej bądź prywatnej.

2. Na Forum nie publikujemy odnośników do stron zawierających numery seryjne (“seriale”) lub oprogramowanie pirackie (“warez”) czy łamiące zabezpieczenia (“cracki”). Usuwane będą odnośniki do stron zawierających materiały, co do których istnieje podejrzenie, że naruszają prawo lub dobre obyczaje.

3. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek “18+”.

4. Nie obrażamy innych forumowiczów.

5. Wątki należy zakładać w odpowiednich dla nich działach, w przeciwnym razie będą przenoszone do właściwych.

6. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać treść wątku. Przykładowo, jeśli pytanie dotyczy współpracy instalacji sterowników do drukarki, zakładamy temat “Problemy z instalacją sterown ików do drukarki X”, a nie “Pomocy!”, “Problemy” czy “Przeczytajcie to koniecznie!”. Tematy w stylu “Co wybrać?” także są omijane przez większość forumowiczów.

7. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na Forum nie toczyła.

8. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie do nabijania postów (pkt 17) będą usuwane.

9. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.

10. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

11. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać “Zgadzam się!”. Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

12. Zabronione jest tzw. nabijanie postów (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści “Ok”, “Aha”, “Popieram” itp., mających na celu jedynie zwiększenie “rangi” na Forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają ostrzeżenie.

13. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów Forum, w szczególności używanie takich awatarów czy podpisów, jak “Administrator”, “Moderator”.

14. Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych. Strony prywatne, na których widnieją reklamy Google AdSense, także uznajemy za komercyjne. Odnośniki do stron komercyjnych będą usuwane – także z podpisów. Zabronione jest bezpośrednie reklamowanie forów internetowych, nawet jeśli na forach tych nie są wyświetlane reklamy.

15. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak odnośnik do takiej strony wolno podać tylko raz (dozwolone jest umieszczenie odnośnika do własnej strony w podpisie). Odnośniki powtarzające się w krótkich odstępach czasu w różnych wątkach będą usuwane.

16. W przypadku znalezienia wątków naruszających zasady korzystania z Forum (zwłaszcza zawierających odnośniki do warezów, cracków czy stron zawierających treści pornograficzne) prosimy o poinformowanie Administratora poprzez wiadomość.

17. Deepin.com.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na Forum przez Użytkowników.

18. Zarejestrowany Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym:

· oświadcza, że są one zgodne z prawdą,

· wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych, więcej informacji znajdziesz tu: https://www.deepin.com.pl/polityka-prywatnosci-forum-deepin-polska/

19. Użytkownik publikujący swoje wypowiedzi na Forum niniejszym upoważnia nieodpłatnie Administratora Serwisu deepin.com.pl do:

· zapisywania publikowanych wypowiedzi w pamięci komputera,

· obróbki cyfrowej celem dostosowania ich do wymogów Serwisu deepin.com.pl,

· publikowania i rozpowszechniania nadesłanych przez Użytkownika wypowiedzi w sieci Internet,

· włączania ich (lub ich fragmentów) do innych utworów i tworzenia opracowań,

· wytwarzania określoną techniką egzemplarzy, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w dowolnym formacie,

· rozpowszechniania wypowiedzi na każdym nośniku audiowizualnym, a w szczególności na nośniku magnetycznym oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego, jak również w postaci drukowanej,

· umieszczania wypowiedzi w bazach danych.

20. O zmianach zasad korzystania z Forum będziemy informować na Forum.